vrijdag 10 juni 2011

Pursuing Peace


If something kinda sorta works for us, it's very unlikely we'll make changes. Even when it's relatively easy and very needed. That's why it's good to come to a point once in a while where you think: I need to make a difference now. Yesterday evening I made some changes in my interior and did some serious decluttering (again :). And although I still have a long way to go, and this may not sound like a big thing, the effect on my mood is huge. New energy and more importantly more peace :)

6 opmerkingen:

  1. ... werkt therapeutisch! Fijn gevoel is dat, alleen blijft het bij mij nooit zo lang hangen, dat gevoel ... hihi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I so much like your first drawing. The space around me, always affects my mood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmm kersen! hier hangen ze in de wei aan de bomen, zo klaar voor ieder die langs komt. gisteren deed ik een wedstrijdje 'om ter verst pit-spugen', mijn vader won.

    mooi tekeningetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, om je gewenning af en toe om te gooien! (Vervelend dat blogger zoveel problemen blijft geven met reageren enzo. Er vermoeiend!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That´s great! More energy and peace...tell me the secret!

    BeantwoordenVerwijderen