zondag 14 november 2010

Where I sometimes dream about..



a little house in the woods.

15 opmerkingen:

  1. I love the woods (these, and the real-life-ones) and I truly believe they have a secret way of getting rid of the stress and worries for you. I could use a little "forest time" right now, just to clear my head a little. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes...I little house in the woods... Good deal... !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik (wij) dromen van een huisje in the middle of nowhere, met kippen, een geit, een moestuin (en stiekum ook een laptop).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, Anna. Ik verhuis binnen een half jaar naar een huisje aan de ránd van een bos en een partij weilanden. Een super mooi plekje!!
    En, met een atelier erachter!! Kom gezellig een dagje werken met C te zijnerzijds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Jolanda: best of both worlds he ;)
    @Belinda: precies wat ik in gedachte had!

    @ Joen: Geweldig!! Waar? Ik heb er nu al zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In Witharen, bij Ommen. Heeele mooie omgeving. Maar vast niet zo mooi als Zweden - wil ik ook nog een keer naar toe - lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :) mooi, maar dan ook een huisje in antwerpen en eentje in barcelona, als we dan toch mogen kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, that´s really fantastic. Love your illustrations!

    BeantwoordenVerwijderen