zondag 28 februari 2010

/'///'///''//////////



14 opmerkingen:

  1. FIJN! was het he?! echt lekker stormerig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik heb tegelijkertijd een reactie bij jou geplaatst :) ja fijn..maar wel alleen als je binnen zit, ik moet er zo weer uit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I´m dancing in the rain!!!

    I´m almost verry happy when it rains...een vrije vertaling om de waarheid een beetje dichtbij te houden..hii

    hoop op nog vele happy days!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this illustration makes me miss home! very well done!!!

    mamaayanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lots of rain, lots of wind,it's the same here...Bad weather but good illustrations;)have a good week, sweet Anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het regent, het regent!

    mooi weer, anna!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. neejjj het was buiten oook fijn! heb minstens 2 uur in de tuin gewerkt, ech woar hor!

    [alleen het journaal zei dat het iets minder fijn was.. :( ]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Not rain drops here. Just a bit of mixture of wind, clouds and tears. Strange days.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw 2 uur..stoere vrouw :) vin ik ook hoor..als je daarna thuis kan opwarmen.. niks lekkerder dan door de storm banjeren en alles letterlijk van je af laten waaien! was gisteren bang dat ik enigszins onherkenbaar op bestemming (lopend jaja) aan zou komen, maar het viel mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i really like the rain on your pics!!! rain can be so beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi werk!
    ben even off line geweest. Maar dikke dank je wel voor de award die je mij gegeven hebt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your raining title and pics! So cute!

    BeantwoordenVerwijderen